Łatwy dostęp do szerokiego asortymentu niezwykle zróżnicowanych towarów stwarza właścicielom sklepów mnóstwo okazji do tego, aby dotrzeć do klienta i zadbać o swoje zyski. Między innymi właśnie dlatego tak wielu sprzedawców decyduje się na współpracę z dostawcami chińskich towarów. Są oni w stanie zaproponować naprawdę sporo – często są to produkty, których nie ma na krajowym rynku. Dzięki nim możesz także realizować zupełnie nowe strategie sprzedażowe, takie jak cross-selling. Przekonaj się, jakie korzyści zapewnia takie działanie.
Co to jest cross-selling? Jak wpłynąć na niego może oferta GD Poland?
Na początek krótka definicja. Cross-selling, czyli inaczej sprzedaż krzyżowa, to strategia oferowania produktów powiązanych z rzeczami już posiadanymi przez klienta lub tymi, które właśnie kupuje.
Najlepiej zobrazować to na przykładzie. Gdy do Twojego sklepu przychodzi osoba, która zakupiła właśnie nowy smartfon (lub chce go kupić), z pewnością będzie zainteresowana rozmaitymi gadżetami do tego typu urządzeń. Mogą być to:
- słuchawki,
- ładowarki (także samochodowe),
- selfie sticki,
- pokrowce i etui,
- kable.
Cross-selling świetnie sprawdza się również przy sprzedaży odzieży. Oprócz spodni możesz zaproponować pasująca do nich bluzkę, do tego obuwie i rozmaite dodatki w postaci chociażby biżuterii.
Biorąc pod uwagę założenia cross-sellingu, ogromne znaczenie ma to, jak szeroką ofertą dysponujesz. Im więcej produktów z danej kategorii, tym lepiej, ponieważ dzięki temu jesteś w stanie tworzyć więcej zestawów i połączeń.
Jest to jeden z powodów, dla których warto postawić na współpracę z GD Poland. W naszym centrum handlowym znajdziesz dostawców, którzy gwarantuje dostęp do wręcz nieskończonego asortymentu pochodzącego z Chin. Do dyspozycji otrzymujesz między innymi:
- odzież damską, męską i dziecięcą,
- bieliznę,
- obuwie,
- elektronikę,
- wyposażenie domu i ogrodu,
- galanterię i torby,
- zabawki,
- biżuterie,
- produkty motoryzacyjne,
- akcesoria dla zwierząt.
To oczywiście nie wszystkie kategorie produktów oferowanych w Chińskim Centrum Handlowym GD Poland. To tylko pokazuje, że po strategię cross-sellingu sięgnąć mogą wszyscy właściciele sklepów. I to nie tylko Ci prowadzący sprzedaż przez internet. Bo choć omawiane zagadnienie często kojarzone jest z działalnością online, w praktyce dobrze sprawdza się też w punktach stacjonarnych.
Czy warto skorzystać z cross-sellingu opartego na produktach z Chin?
Nie da się ukryć, że dobrze poprowadzony cross-selling może znacząco zwiększyć zyski sklepu. W końcu dzięki niemu jesteś w stanie dotrzeć do klientów poszukujących konkretnych przedmiotów. W ramach jednej transakcji możesz też sprzedaż nie jeden, a dwa lub kilka produktów.
Takie podejście pozwala ponadto poszerzyć bazę odbiorców i poprawić wizerunek firmy. Nie mówiąc już o tym, że jest to sposób na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Zwłaszcza gdy w Twoim katalogu znajdzie się to, czego nie ma nikt inny.
Ze względu na korzyści, jakie zapewnia cross-selling, ponownie musimy wrócić do tego, jak ważne jest umiejętne kształtowanie oferty swojego sklepu. W omawianej sprzedaży krzyżowej najważniejszy jest towar (a także jego ekspozycja i promocja), dlatego bez niego trudno myśleć o zyskach. Zakupy w Centrum GD Poland pozwolą Ci załatwić problem niewystarczającego asortymentu.
Stoiska handlowe udostępniamy wielu hurtownikom, którzy dostarczają produkty z Azji, głównie z Chin. Warto podkreślić, że w ostatnim czasie cieszą się one ogromną popularnością. Również wśród klientów z Polski. Wynika to w głównej mierze ze świetnego stosunku ceny do jakości. Jest to kolejny czynnik, który może zadecydować o sukcesie realizacji strategii cross-sellingu w Twojej firmie.
Co więc należy zrobić? Zapoznać się z naszą ofertą, przygotować plan rozwoju swojego sklepu, a następnie kupić to, czego potrzebują Twoi klienci. Co ważne, dostępne towary możesz sprawdzić za pośrednictwem naszej strony internetowej GDOnline.pl.